Joulumeiningit

22. joulukuuta 2016

Koska mä en varmaan ennen joulua ehdi kirjoittelemaan tänne, niin ajattelin nyt nopsaa kertoa meidän joulusuunnitelmista. Elikkä me lähdetään viettämään vielä hieman pohjoisempaan joulua perheen kanssa. Meillä on niin suuri perhe ja asutaan eri puolilla Suomea (ja osa Suomen ulkopuolellakin) joten kaikki ei mahduta tai pystytä kerääntyä saman katon alle. Koska mä olin viimeksi Ruotsin jouluvieraana, niin nyt vietetään joulu vanhemman siskon perheineen kanssa.

Mä oon aina ollut jouluihminen, mutta tänä vuonna lapsen syntymä on pitänyt kiireisenä ja joulunlaitto on jäänyt vähemmälle. Kotiin laitettiin joulukoristeet vasta pari päivää sitten ja lahjat ostin aika viimetingassa. Nyt on enää kuitenkin jäljellä vaan viimeisten pakettien paketointi, pakkailu, pieni siivous ja matkustus. Tänne tuun postailemaan joulumeininkejä joulun jälkeen!

Viettäkää rauhallinen ja lämmin joulu. Hyvää joulua sinne jokaiselle! ♥
2 kommenttia on "Joulumeiningit "