My Day: arkipäivä vauvan kanssa

22. helmikuuta 2017
Noniin! Reilun kuukauden säädön jälkeen sain vihdoin ekan videon editoitua ja se on nyt julki! Vihdoin. Oikeesti oon kuluttanut tähän kanavan tekemiseen niin monet tunnit öisin ja päivisin :D Kuvasin siis My day- videon eräältä tammikuiselta arkipäivältä vauvan kanssa. Päivä oli tosi tavallinen ja tylsä heh, mutta sitä se arki joskus on. Tyttö on videolla reilu viikkoa vaille 3 kuukautta. Videoiden editoiminen vie sittenkin pikkasen enemmän aikaa mitä kuvittelin ja on hullun vaikeeta, joten pahoittelut musiikin katkeilusta ynnä muista aloittelijan mokista... Päätin nyt myös piiiitkän pohdinnan jälkeen, että tytön nimeä en paljasta julkisesti mutta hänen kasvot näkyy. Tärkeintä on ettei mitään henkilökohtaisia juttuja hänestä paljastu ja täällä blogin puolellakin oon tarkka mitä hänestä kerron. Koskaan en myöskään julkaisisi mitään vaippakuvia ymv. Pitäisi ehkä keksiä hänelle joku lempinimi millä kutsua... hmm.

Eli mun kanava youtubessa löytyy siis täältä: 

Öitä kaikille ja kivaa loppuviikkoa :) Mulla ei pysy enään silmät auki. Ja hei! Mitä tahansa aiheideoita tuleville videoille saa esittää. Mulla pyörii mielessä vaikka minkälaiset aiheet, mutta en tiedä edes mistä aloittaa :'D

Kommenttia
Lähetä kommentti