Lupa levätä

15. heinäkuuta 2016
Pahoittelut hiljaisuudesta. Parina viime viikkona oon ollut väsyneempi ja kuluttanut vapaa-ajan voimien keräämiseen aina seuraavalle päivälle. Laskin, että oon yhtenätoista viime päivänä nukkunut kerran pitkään, jolloin en ole herännyt viiden jälkeen. Tiistaina mulla oli vapaapäivä, jonka kulutin nukkumisen sijaan kavereiden näkemiseen Tampereella. Vaikka väsytti herätä seitsemän jälkeen vapaapäivänä, niin en yhtään kadu sitä että saatiin sovittua vihdoin kimppatapaaminen yli vuoden jälkeen. Oon kumpaakin kaveria nähnyt kaksistaan, mutta nyt saatiin aikataulut sovittua niin, että päästiin näkemään kolmistaan. Luksusta. Tehdään kaikki vuorotyötä, jonka vuoksi saman viikonlopun tai arkipäivien saaminen vapaaksi on vaivan takana. Nyt ollaankin suunniteltu mökkireissua, jonne tulisi myös neljännes kaveri, mutta työt aiheuttaa siihen hankaluuksia. Uskon kuitenkin että saadaan homma järjestymään jotenkin. :-)
Kuvissa mun yllä näkyy Newlookin alesta tilatut uudet vaatteet. Vihdoin sain tilattua joitain uusia vaatteita, vaikka vielä puuttuukin yhtä ja toista. Kuvassa näkyvä paita on äitiyspaita, joka on kivan pitkä ja väljä, eikä purista. Laukkuja tilasin kaksi, joista suurempi näkyy kuvassa, ja toinen pääsee esittelyyn myöhemmin. Laukku on kaksipuolinen: toinen puoli on simppelin beigen sävyinen, ja toisella puolella on nätti kukkakuviointi reunoilla. Tilasin tarkoituksella hempeitä sävyjä, koska oon ihastunut enemmän sen värisiin vaatteisiin. Ennen tilasin kaikki vaatteet harmaan ja mustan sävyissä, mutta nyt oon saanut tarpeekseni niistä. Kesällä hempeät ja pirteät värit käy enemmän mieleen. Beiget slip-onit on mun tilauksen suosikit, sillä ne paljastui muun ihanuutensa lisäksi erityisen mukaviksi jaloissa (varsinkin nyt, kun kärsin jostain kummasta vasemman jalkapöydän mustelmasta ja särystä).

Mulla on vähän sellainen tapa kehittynyt, että joka aamu vannon itselleni meneväni töiden jälkeen päiväunille ja lepään loppuillan. Päivällä kuitenkin virkistyn, ja koitan mahdollisimman paljon saada muita asioita hoidettua. Nukkumaan haluaisin ennen kymmentä, mutta vielä ei olla päästy tavoitteeseen. Tälle viikonlopulle innostuneesti jo aamulla mietin tekemistä, mutta sitten muistin, kuinka odotin jo viime viikolla tätä hetkeä että saan nukkua ja levätä, olla vaan. Alkuun laiskottelu viikonloppu tuntui ajan haaskaukselta, mutta sitten tajusin, että sitä just tarvin. Siksipä en suunnitellut mitään, enkä näillä näkymin aijo tehdä mitään muuta kuin syödä hyvin ja nukkua. Pitää muistaa, et mulla on enää 15 viikkoa laskettuun aikaan, eli ihan luvan kanssa saan levätä. Tai siis, totta kai kaikilla on lupa levätä aina kun mieli tekee.

Rentouttavaa viikonloppua kaikille!
Kommenttia
Lähetä kommentti