Ruuhkavuodet.fi - uusi aito lapsiperhemedia

17. marraskuuta 2020

Mä oon niin onnekas, että oon päässyt kirjoittajaksi uuteen lapsiperhemediaan Ruuhkavuodet.fi, joka julkaistaan sunnuntaina 22.11. klo 10! Mun lisäksi Ruuhkavuosilla kirjoittaa monet muutkin ruuhkavuosia elävät äidit ja isit erilaisista elämäntilanteista ja perhekokoonpanoista. 


Ruuhkavuodet herätti mun mielenkiinnon heti, sillä kyseessä on aito perhemedia, joka tarjoaa:

  • Silottelemattomia totuuksia lapsiperhearjesta
  • Huumoria ja arkirealismia
  • Kaivattua näkökulmaa

Ja munhan blogi on ollut aina aito ja rehellinen, ja oon kertonut elämän epätäydellisyyksistä. Oon joskus yrittänyt kirjoittaa niin sanotusti pinnallisista asioista ja aiheista, mutta se ei vaan ole yhtään mua. Aitous elämässä on mulle yksi tärkeimmistä arvoista nykyään, ja oon melko syvällinen ihminen. Mut älä huoli, kyllä mä joskus kevyempääkin settiä kirjoitan!


kuva2



Ruuhkavuosilla haluan jatkaa samaan malliin, eli kirjoittaa meidännäköisestä perhe-elämästä, sinkkuäitiydestä sekä kokonaisvaltaisesta hyvinvoinnista. Mulle hyvinvointi ei tarkoita salaatin syömistä ja salilla rehkimistä (kuten useiden käsitys terveydestä on) vaan tasapainoa, sallivuutta ja rentoutta. Haluan erityisesti jakaa vinkkejä ja tietoa, miten selvitä yksinhuoltaja-arjesta, löytää arkeen tasapainoa ja elää rennommin.


Ruuhkavuodet löytyy jo Instagramista @ruuhkavuodetfi ja Facebookista @Ruuhkavuodet.fi ja meidän arkea voi seurata tuttuun tapaan Instasta @meevaeeva


Katson mitä tuleman pitää ja sen perusteella saa nähdä, mitä tälle blogille käy. Pidän tämän kuitenkin täällä toistaiseksi näkyvissä.


Meidän juttuja voi jatkossa seurata sunnuntaista 22.11. klo 10 alkaen osoitteessa ruuhkavuodet.fi! Nähdään siellä 💛 

Kommenttia
Lähetä kommentti