Baby shower vauvajuhlat

4. lokakuuta 2016
Moikka taas pienen tauon jälkeen! Reilun viikon aikana on tapahtunut paljon ja on tullut tarkoituksetta ja tarkoituksella otettua lomaa blogista, joka teki oikeastaan hyvää kaiken muun keskellä. Viime videolla mainitsin että äitiyslomalla on välillä tylsää (niin kuin onkin), mutta nyt loppuraskaudesta pienemmätkin tekemiset vaatii enemmän voimaa ja jaksamista. Muuton jälkeisenä päivänä, eli viime lauantaina olin väsynyt ja suunnitelmissa ei ollut tavaroiden purkua kummempaa tekemistä. Sisko soitti mulle ja ehdotti että tulisin käymään kylässä, ja alkuun melkein kieltäydyin kun olin sanonut juuri poikaystävälle etten aijo tehdä mitään erikoisempaa sinä päivänä. Poikaystävä niin sanotusti "ajoi" mua kotoa pois ja sanoi, että olisi vaan kiva jos hänkin saisi rauhassa tehdä töitä kotona. Ihmettelin, että miksi hän haluaa mua pois yhteisestä kodista vaan päivä muuton jälkeen.

En todellakaan osannut kuvitella että kyseessä olisi baby showerit, eli vauvajuhlat jotka mulle oli järjestetty! Sanoin poikaystävälle lähtiessä, etten kerennyt edes harjata hiuksia tai laittautua ollenkaan, sillä luulin että olin menossa vaan syömään ja oleskelemaan siskon ja kummitytön kanssa. Toisin kuitenkin kävi, ja rupesin hormoneissani itkemään heti kun näin kavereiden ja siskojen järjestämät juhlat ovesta astuessa. Mulle viikkojen selän takana suunnittelu jäi täysin huomaamatta, enkä missään vaiheessa osannut aavistaa juhlia vaikka niistä joskus aikoinaan puhuttiinkin. Olin, ja oon edelleen kiitollinen ja iloinen ihanasta ajatuksesta ja vaivannäöstä mua varten, vaikka kirosinkin sitä kuinka hirveältä näytin astuessa juhliin. :D
Paketeista paljastui älyttömästi tarpeellisia juttuja meille ja vauvalle, joita kaikkia en muuton keskellä ole kerennyt edes päästä ihastelemaan. Sain juhlien myötä ruksittua yli paljon tarvittavia juttuja vauvan hankintalistalta ja stressi niiden suhteen helpotti heti. Enään tarvitsee miettiä vaan muutamia hankintoja lähinnä imetystä ajatellen. Kiitos piristävästä yllätyksestä tätäkin kautta kaikille, jos joku teistä sattuu tekstiä lukemaan ♥
Kommenttia
Lähetä kommentti