Lintsi ja juhannussuunnitelmat

27. kesäkuuta 2016
Viime päivät on menneet töihin tutustellessa ja totutellessa. Oon totutellut myös työrytmiin ja kääntänyt unirytmiä sen mukaiseksi. Töissä oon viihtynyt yllättävän hyvin, ja paljastui ettei se ole niin rankkaa mitä siitä kuvittelin, vaikka ei siellä päivän aikana istuta juurikaan. Siksi mun jalat huutaa hoosiannaa yleensä työpäivän jälkeen. Mut oon kokonaisuudessaan positiivisesti yllättynyt!

Yllä olevat kuvat on toissapäivältä jolloin sisko ja kummityttö tuli Helsinkiin pariksi päiväksi ja pääsin näkemään heitä kumpanakin päivänä. Tokana päivänä käytiin lintsillä ja illemmasta grillattiin perhetutulla. Päivä oli ihana ja grilliruoka maistui paremmin kuin hyvin! ♥

Yllätyksenä mulla oli juhannus vapaa, mukaanlukien tämä perjantai, ja tovi mietittiin poikaystävän kanssa mitä keksittäisiin juhannukseksi. Lopulta ideoita pyöritellessä päädyttiin extempore lähtöön Tukholmaan, jossa meitä vastassa on siskontyttö ja sisko! Sinne päästään viettämään päivää heidän luokseen ja syömään juhannusruokaa! Oon tosi iloinen tästä reissusta ja siitä että päästään näkemään pitkästä aikaa heitä. Nyt istunkin terminaalissa valmiina kohta siirtymään laivalle.

Rauhallista ja turvallista juhannusta kaikille teille missä ikinä sen vietättekin! Mun kameran laturi jäi kotiin, mutta toivotaan että saan jonkin verran napsittua kuvia reissulta. On mulla ainakin puhelimen kamera mukana. Palataan reissun jälkeen. :)
2 kommenttia on "Lintsi ja juhannussuunnitelmat"