Arkikuvia viime viikoilta

1. elokuuta 2016
Mulla oli tarkoitus aluksi postata pari kuvaa viime viikonlopulta, jolloin sisko oli käymässä täällä. Jostain syystä mun tietokone ei yhtäkkiä lue kameran muistikorttia, ja kameran usb-piuha on kotona Oulussa. Täytyy siis penkoa vielä kaapit, jos täältä löytyisi sopiva piuha, tai keksiä muu tapa siirtää kuvat... any ideas? Hoksasin tähän hätään, etten ole postaillut puhelimen kuvia vähään aikaan, joten tässä tulisi joitain kätköistä löytyneitä!



1. Parisen viikkoa sitten saapui odotettu vaatetilaus. Mulla on tapa, että netistä vaatteita tilatessa teen aina kerralla suuremman tilauksen. Asukuvia joistain näistä vielä tulossa. 2. Löydettiin Hietsun kirppikseltä nämä ihanat pinkit pikku tossut tytölle. Pakko myöntää, etten ole vielä tehnyt yhtään hankintaa vauvalle, mutta jos hän ei synny ennenaikaisena, niin on tässä vielä aikaa. Kohta saan kaikessa rauhassa keskittyä vauvajuttuihin, sillä koulun aloitus siirtyy järkisyistä. Siitä lisää myöhemmin. 
 3. & 4. Käytiin siskon kanssa shoppailemassa, ja löydettiin mm. koruja pilkkahintaan. Löysin myös sieltä Hietsun kirpparilta itelle pari juttua. Näitä pieniä arjen piristäjiä ajattelin esitellä videolla, jonka suunnittelin tekeväni alkuviikosta. Pysykää siis kuulolla!


1. & 2. Näissä taisin olla matkalla iltavuoroon, sillä ennen aamuvuoroa en kyllä kerkeä suklaapatukoita kaupasta hakea. En muistanutkaan kuinka hyviä Tupla patukat on. 3. Töihin menossa aamulla... huomaa tuosta jäätävästä väsymyksestä. :D 4. En ainakaan pokemonjahdissa ollut... ihan vaan kahvia hakemassa :D Nyt mulla on alkanut mennä jo into siitä pelistä, sillä oon tosi nopea kyllästymään kaikkeen. On se kuitenkin ihan hauska peli jos on tylsää, tai vaikka odottelee jotain ulkona.



1.
 Käytiin siskon kaa leffoissa myös, ja tällä kertaa katsottiin kauhuleffa Kirottu 2. Taisin kerran huutaa vähän liian kovaa, joten pitääkseni turpani kiinni pidin koko loppuleffan ajan korvista kiinni, sillä jotenkin tuntui et siellä oli tavallista kovemmalla ne äänet... :D Vauvakin potki jatkuvasti, varmaan kuuli ne äänet. 2. Nämä maternity shortsit tuli vaatetilauksen mukana. Tuo bump- osa on aivan huippu, kun ei tarvitse pelätä, että napa vilkkuu lyhyempien toppien alta. Tällaisia tarvisin lisää, tai sitten housuja joissa on tällainen extraosa mahan kohdalle. 3. En tiedä, miksi kolmas kuva samasta tilanteesta tuli tähän kollaasiin. Oon tainnut räpsiä vähän liian vähän myös puhelimella kuvia... 4. Mutta siihen on syy, nimittäin mun hajonnut puhelimen kamera ja puhelin itsessään... Tässä väsyneessä työkuvassa näette varmaan nuo mustat pienet pilkut, jotka on tulleet siitä, kun oon mäsäyttänyt tarpeeksi usein puhelimen kamera edellä asfalttiin. Muutenkin koko puhelin on jo ihan naarmuilla ja lommoilla, sillä se on ihan älyttömän liukas kädessä. Ja pakko myöntää, että heitän sen aina kauempaa esim. sohvalle, ja toivon ettei se lentäis suoraan lattialle. Nyt mua jopa naurattaa, vaikkei se todellakaan ole naurunaihe että oon rikkonut jo uuden puhelimen, jonka ostin keväällä... Mutta omaa idioottimaisuutta ja uutta en ole hankkimassa.
Kommenttia
Lähetä kommentti